طراحی سایت با نت لند

آموزش طراحی سایت در قزوین

آموزش طراحی سایت در قزوین

آموزش طراحی سایت در قزوین⚡️100درصد پروژه محور

طراحی سایت یک تخصص بسیار محبوب و پرسود می باشد که افراد زیاد به سمت آن گرایش پیدا کرده اند و بسیاری از مشاغل برای گسترش و رونق کسب و کار خود به ایجاد یک سایت نیاز دارند و این کار را به افراد متخصص در حوضه طراحی وب میسپارند ، حرفه طراحی سایت به افراد کمک میکند که بتوانند تخصص خود را به پول تبدیل کنند و از این راه کسب درآمد داشته باشند و به راحتی از تخصص خود بهترین استفاده را ببرند.

حرفه طراحی و پشتیبانی سایت یک حرفه بدون مرز است که شما با یک جهان گسترده آشنا خواهید شد و به راحتی میتوانید حرفه و تخصص خود را در معرض دیده هزاران کاربر قرار دهید و از این راه با کمترین زمان و هزینه طیف زیادی از کاربران را به سمت خود سوق دهید و دَرآمد قابل توجهی بدست آورید و از دیگر مزایای دانش طراحی سایت این است که شما معطوف به زمان و مکان نخواهید بود و به راحتی در هر زمان و مکانی به کار خود خواهید پرداخت ، یعنی تمام نیاز شما برای انجام کار خود یک لپ تاپ و اینترنت است که داشتن آن نیز سخت نخواهد بود و امروزه همه ما این امکانات را داریم

حوضه وب حوضه بسیار گسترده ای است و به نوعی طیف گستردگی آن اختلاف قابل توجهی با دیگر حرفه ها دارد ، با برسی دقیق بازار و تجارت بین المللی خواهید دید که شرکت ها و افرادی که در این حوضه فعال هستند با بیشترین سود مالی در این عرصه روبرو میشوند

آموزش طراحی سایت در قزوین

ما با آموزش طراحی سایت در قزوین سعی بر این داریم تا افراد علاقه مند به این حوزه را هدایت و مبانی ورود به این عرصه جذاب را آموزش دهیم تا بتوانند به جمع متخصصین این حوضه بپیوندند و با تلاش خود مسیر کاری خود را به سمت موفقیت و سود بالا سوق دهند

آموزش طراحی سایت ما به شیوه ها اصولی و پروژه محور خواهد بود و این آموزش ها تنها به بیان روش های طراحی سایت اشاره نمی کند بلکه به به صورت یک پروژه از صفر تا صد آن آموزش داده میشود و الزامی به داشتن دانش برنامه نویسی نخواهد بود چون ما آموزش ها را از الفبای آن خواهید داد

طراحی سایت رو اصولی یاد بگیر

دوره آموزشی خوب دوره‌ای است که اصولی باشد و باعث شود درک بهتری نسبت به مفاهیم و محتوای آموزش داشته باشیم و یادگیری برایمان آسانتر شود و طبق تجربه در حوزه طراحی سایت و یا به صورت کلی در زمینه برنامه نویسی بهترین مدل یادگیری ، آموزش به صورت پروژه محور است و در این مدل آموزش تمام مطالبی که آموزش می‌بینید در قالب پروژه ها و مثال های کاربردی خواهد بود و درک و یادگیری ما به دلیل کار کردن و تمرین مباحث در پروژه تمرینی بیشتر خواهد بود .

بهترین کلاس آموزش طراحی سایت در شهر قزوین

ما با انجام پروژه های متعدد و موفق در زمینه طراحی سایت در شهر قزوین سعی داریم تا با برگزاری کلاس های آموزشی و حضوری این دانش را به همه علاقه مندان این حوزه منتقل کنیم و آغازی برای یادگیری بهترین حرفه در کسب و کار های امروزی باشیم . از جمله برترین حوزه های و زمینه های شغلی در دنیا حوزه آی‌تی و شاخه های آن است که داشتن وبسایت و دانش طراحی سایت جزو مشاغل آی‌تی به حساب می‌آیند و بسیاری به سمت آموزش طراحی سایت گرایش پیدا کرده اند که این موضوع نشان دهند اهمیت مشاغل اینترنتی در ایران و جهان است .

اگه قصد داری این دانش پرطرفدار و آیندار رو آموزش ببینی باما در تماس باش تا مشاور و راهنمای ورودتان به حوزه باشیم

آموزش طراحی سایت در قزوین

مبانی مقدماتی ایجاد یک وبسایت

ما در این دوره آموزشی مبانی تولد یک سایت را از ابتدا به شما آموزش خواهیم داد و شما بدون هیچ پیشنیازی میتوانید در این دوره شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب نمایید در این دوره از نحوه ثبت و دریافت دامنه و هاست آشنا خواهید شد و سپس می‌آموزید چگونه دامنه را به هاست متصل نماییم

نت لند | نحوه ثبت دامنه و هاست
آموزش html و css در قزوین

آموزش زبان های پایه طراحی وبسایت

زبان های پایه‌ای طراحی سایت همانند html و css  دانستن و یادگیری آن پیش نیاز شروع طراحی سایت میباشد به طوری که همه افردای که میخواهند طراحی سایت را یاد بگیرند ابتدا با این زبان ها شروع به یادگیری میکنند و این دو زبان به نوعی اسکلت و ظاهر یک سایت را تشکیل میدهند.
ما این زبان های پایه طراحی سایت را به صورت کامل کاربردی ، جامع و سریع به شما آموزش خواهیم داد …

ایجاد طرح یک صفحه و کدنویسی آن با زبان های html و css

همیشه یک طراح سایت قبل از آن که بخواهد طراحی سایت را شروع کند یک طرح کلی از صفحه ای که میخواهد طراحی کند تهیه میکند که به این طرح اولیه وایرفریم یا اسکچ ( wireframe & Sketch  ) میگویند .

وایرفریم در واقع یک نقشه دو بعدی از محصول (وبسایت یا اپلیکیشن) است که اسکلت و ساختار اصلی آن وبسایت یا اپلیکیشن را به صورت ساده و با جزئیات بصری محدود نمایش می دهد. اگر بخواهیم Wireframe ها را در دنیای واقعی بررسی کنیم و برای آن ها یک مصداق واقعی بیان کنیم، بی شباهت به نقشه ساختمان نیستند.
در این مرحله یک طرح اولیه از صفحه وبسایت را داریم و با استفاده از html و css آن را کدنویسی و طراحی میکنیم

نصب نرم افزار برای هاست مجازی روی ویندوز و نصب وردپرس بر روی آن

در این مرحله یکی از بهترین و معروف ترین نرم‌ افزار ایجاد هاست مجازی به نام زمپ ( xammp ) را روی ویندوز نصب خواهیم کرد ، نصب این برنامه به این دلیل است که ویندوز به صورت پیش فرض قادر به نصب و اجرای برنامه های سمت سرور همچون وردپرس نیست و نمیتواند کد های php را اجرا کند و ما به کمک نرم افزار زمپ یا نرم افزار های مشابه آن یک هاست مجازی لینوکسی روی ویندوز ما ایجاد میکنند و به کمک آن میتوانیم cms ها و نرم افزار هایی که سمت سرور کار میکنند و از زبانی همچون php بهرمند هستند استفاده کنیم و تست و طراحی و کار با این نرم افزارها را بدون نیاز به تهیه هاست و سرور روی ویندوز خودمان اجرا کنیم

آموزش وردپرس در قزوین

وردپرس یکی از برترین سیستم های مدیریت وبسایت می‌باشد که سایت های بسیاری از آن قدرت گرفته اند و این سایت ها در زمینه های متفاوتی فعالیت می‌کنند که این نشان از محبوبیت و قدرت این سیستم مدیریت محتوا در بین طراحان و مدیران وبسایت ها دارد.به کمک وردپرس امروزه همه نوع وبسایتی را میتوانیم اجرا کنیم و تا حد بسیار بالایی نیاز طراحان وبسایت را برطرف کرده است و قابلیت های بیشمار آن مجاب میکند تا از آن استفاده کنیم .
وبسایت هایی مثل سایت های شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، شخصی، خبری و … را به راحتی با وردپرس میتوانیم طراحی کنیم و تحویل کارفرما دهیم و آموزش کار با آن بسیار آن و سریع و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی می‌باشد 

آموزش وردپرس در قزوین

طراحی سایت یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی در دنیای امروز است. با توجه به این که بیشتر افراد به دنبال محتوای خود در اینترنت هستند، یک وب سایت کیفیت بالا می‌تواند به یک کسب و کار کمک زیادی کند.

آموزش طراحی سایت با نت لند

تیم ما با تجربه چند ساله طراحی سایت در قزوین و اجرای دوره طراحی سایت به صورت کاملا کاربردی و پروژه محور همراهتان است و در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی مشاور و پشتیبانتان خواهیم بود و تمام تلاش خود را داریم تا با ارائه مطالب مفید ، کاربردی و آموزشی بتوانیم شما را به سطح قابل قبولی از طراحی و مدیریت سایت برسانیم . 

آموزش طراحی سایت با نت لند

آموزش طراحی سایت به شما اجازه می‌دهد تا با یک مهارت مفید در عصر دیجیتال آشنا شوید. بعضی از مزایای آموزش طراحی سایت عبارتند از:

1- فرصت شغلی: با توجه به رشد بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، طراحی وب سایت یک شغل پر درآمد و پر فرصت است. در حال حاضر، کارشناسان طراحی وب سایت برای توسعه وب سایت‌های کسب و کار، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیره، بسیار مورد نیاز هستند.

2- افزایش مهارت‌های فنی: آموزش طراحی سایت شما را به یک طراح حرفه‌ای تبدیل می‌کند و باعث افزایش مهارت‌های فنی شما می‌شود. این شامل یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS و JavaScript می‌شود.

3- بهبود توانایی خلاقیت: طراحی وب سایت یک هنر خلاقانه است و آموزش آن می‌تواند به شما کمک کند تا توانایی خلاقیت خود را بهبود بخشید.

4- ایجاد وب سایت شخصی: با آموزش طراحی وب سایت، شما می‌توانید وب سایت شخصی خود را طراحی کنید و در موضوعاتی که به آن علاقه دارید محتوا ارائه دهید. این می‌تواند فرصت برای به اشتراک گذاری علایق و مهارت‌های شما با دیگران باشد.

5- کسب درآمد: با یادگیری طراحی وب سایت، شما می‌توانید پروژه‌هایی را برای مشتریان طراحی کنید و درآمد کسب کنید. این شامل پروژه‌های طراحی وب سایت شخصی، سایت‌های کسب و کار ، سایت های فروشگاهی و انواع مختلفی از وبسایت ها میشود 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *