طراحی سایت با نت لند

بهترین افزونه اسلایدر و گالری وردپرس

۱۰ افزونه برتر اسلایدر و گالری تصاویر در وردپرس
برای هر نمونه کار یا وب سایت تصویر محوری که روی وردپرس اجرا می شود، داشتن یک گالری عکس و افزونه نمایش اسلاید ضروری است. آنها به شما امکان می دهند تصاویر و محتوای ویدیویی خود را به نمایش بگذارید و ویژگی های مختلفی را اضافه کنید.
اگر در مورد انتخاب های زیاد در بازار گیج شده اید، ما برخی از بهترین افزونه های گالری عکس و نمایش اسلاید را برای وردپرس انتخاب کردیم. هر افزونه دارای مجموعه ای از ویژگی ها و ویژگی های متفاوتی است که می توانید در ادامه با آنها آشنا شوید.

لایر اسلایدر

LayerSlider چیزی بیش از یک نوار لغزنده تصویر دارد که به شما امکان می دهد پنجره های بازشو جذابی نیز ایجاد کنید. بیش از 100 قالب برای اسلایدرهای تصویر، 90 قالب برای قالب های بازشو و بیش از 200 قالب FX داخلی ارائه می دهد. در نهایت، LayerSlider همچنین یک API ارائه می‌کند که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا افزونه را برای اضافه کردن ویژگی‌های سفارشی فراتر از داخلی‌ها گسترش دهند.


لایر اسلایدر

روولوشن اسلایدر

Slider Revolution یک پلاگین قدرتمند است که ویژگی های زیادی را برای ساختن اسلایدرهای تصویر پیچیده بدون نیاز به دانستن نحوه کدنویسی ارائه می دهد.

این افزونه بیش از 200 قالب، بیش از 20 افزونه برای ادویه کردن نوار لغزنده تصویر شما با FX ویژه و یک ویرایشگر کامل برای ایجاد نوار لغزنده خود با تنظیمات پیشرفته برای مدیریت فریم های کلیدی، انیمیشن ها و غیره ارائه می دهد .
روولوشن اسلایدر

مستر اسلایدر

Master Slider افزونه ای با ویژگی های گسترده برای ارائه است که هم کاربران و هم توسعه دهندگان از آن استقبال می کنند. این یک رابط بصری و برخی از قالب های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد لغزنده های تصویر را به راحتی ایجاد کنند.
برای توسعه دهندگان، این افزونه ابزاری را برای وارد کردن و صادرات اسلایدر و API برای گسترش افزونه فراهم می کند. نوار لغزنده تا IE8+ و تمام مرورگرهای مدرن سازگار است.
مستر اسلایدر

اسمارت اسلایدر

این افزونه دارای یک ویرایشگر سفارشی زیبا است که به شما امکان می دهد یک اسلایدر تصویر منحصر به فرد ایجاد کنید. می‌توانید پست‌ها، تصاویر و ویدیوها از جمله ویدیوهای یوتیوب و Vimeo را به نوار لغزنده تصویر اضافه کنید. می توانید متن، دکمه ها و تصاویر را در بالای هر اسلاید بنویسید تا جذاب تر به نظر برسد.

این افزونه همچنین سازگاری زیادی با اکوسیستم وردپرس نشان می دهد زیرا از بسیاری از صفحه سازها پشتیبانی می کند. همچنین با راه اندازی Multisite کار می کند و به خوبی با رابط های مختلف مدیریت وردپرس مانند مدیر رسانه، ویجت و کد کوتاه یکپارچه شده است .

اسمارت اسلایدر

متا اسلایدر

یکی از پرکاربردترین پلاگین های اسلایدر، MetaSlider، از انواع مختلف نمایش اسلاید مانند Flex Slider 2، Nivo Slider، Responsive Slides و Coin Slider پشتیبانی می کند.
تعداد کمی از ویژگی‌های استثنایی آن عبارتند از: بازآرایی اسلایدها با کشیدن و رها کردن، پشتیبانی از تمام عرض و گزینه‌های پیکربندی نمایش اسلاید متعدد.
متا اسلایدر
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *