طراحی سایت با نت لند

چگونه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنیم

نت لند | چگونه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنیم
مردم اینترنت را به عنوان یک فرصت پول ساز می بینند. و حق دارند چون اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای تجارت مدرن تبدیل شده است و افراد را به سازمان هایی که از آنها خرید می کنند و بالعکس متصل می کند.اما در حالی که داشتن یک وب سایت قوی با میزبانی خوب بخش اصلی این معما است، شما نمی توانید فقط به صورت آنلاین خرید کنید و از مشتریان انتظار داشته باشید که به صفحات شما سرازیر شوند. شما باید وارد فضای شلوغ سایبری شوید و مشتریان احتمالی خود را با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جذب کنید.
اما استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا استراتژی دیجیتال مارکتینگ همان کمپین بازاریابی دیجیتال است؟ و برای ایجاد بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ ممکن برای کسب و کار خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی است که برای دستیابی به اهداف تجاری خاص از طریق کانال های آنلاین انجام می شود. استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند شامل استراتژی های پولی و ارگانیک، از جمله تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره باشد.

بسیاری از مردم استراتژی های بازاریابی را با کمپین های بازاریابی اشتباه می گیرند، اما این دو قطعه کاملاً متفاوت از پازل بازاریابی دیجیتال هستند.
استراتژی هایی که برای ارتقای کسب و کارتان به سطح بعدی نیاز دارید، همه در یک راهنما 🚀
نت لند | استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

کمپین دیجیتال مارکتینگ بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این کاربرد بخشی از استراتژی است. درست مانند زمانی که یک خدمه ساختمانی در حال ساخت یک آسمان خراش هستند، اغلب تیم های متعددی روی بخش های مختلف نقشه کلی کار می کنند. استراتژی دیجیتال مارکتینگ طرحی است از آنچه می‌خواهید در کانال‌های دیجیتال به دست آورید و چگونه برای انجام آن برنامه‌ریزی می‌کنید. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ چیزی است که تیم بازاریابی شما برای تلاش برای دستیابی به آن اهداف، برنامه ریزی میکنند .

آنها اقدامات خاصی هستند که در استراتژی بازاریابی دیجیتال انجام می شوند و شما را به سمت هدف نهایی آن استراتژی سوق می دهند. شما می توانید یک کمپین رسانه های اجتماعی، یک کمپین ایمیلی و یک کمپین سئو داشته باشید که همگی تحت یک استراتژی قرار می گیرند. این به این دلیل است که خود استراتژی گسترده است و اهداف اصلی و کمپین‌های بالقوه را که قبل از راه‌اندازی برجسته شده‌اند را پوشش می‌دهد. ممکن است چندین کمپین در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود داشته باشد
برخی از کمپین های رایج بازاریابی دیجیتال رسانه های پولی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در گوگل و شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند.

 

چرا به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز دارید؟

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در دنیای تجارت مدرن ضروری است، خواه یک شرکت بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک. ما اکنون تقریباً برای همه چیز از فضای دیجیتال استفاده می کنیم، از خرید مواد غذایی گرفته تا رزرو قرار ملاقات با پزشک

تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان در 10 سال اخیر

نت لند | کاربران اینترنت در سراسر جهان

به این فکر کنید که شما یا افرادی که می شناسید چقدر زمان آنلاین می گذرانید. درصد زیادی از روزهای ما در وب سپری می‌شود، از نگاه کردن به تلفنتان تا تماشای آخرین سریال‌های در حال پخش در اینترنت و سایت های پخش آنلاین. هر پلتفرمی که مشتریان بالقوه شما به آن دسترسی دارند، یک فرصت بالقوه بازاریابی برای شماست. شما باید بتوانید به صورت آنلاین رقابت کنید. نه تنها کانال های دیجیتال موثر هستند، بلکه رقبای شما در حال حاضر در آنجا حضور دارند و مشتریان بالقوه را از شما می دزدند. بعلاوه، اکثر مشتریان احتمالی شما در این روزگار انتظار حضور آنلاین مناسبی از کسب و کار شما دارند.

و دلایل بسیار دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید تلاش های بازاریابی دیجیتال را به لیست کارهای خود اضافه کنید.
به عنوان مثال، این یک سرمایه گذاری بسیار مقرون به صرفه با هزینه های راه اندازی کم موجود است. بازاریابی دیجیتال ارزان تر از کانال های بازاریابی سنتی است. نه تنها این، بلکه می توانید به راحتی به یک مخاطب جهانی هدفمند دسترسی پیدا کنید.
نتایج دیجیتال مارکتینگ نیز بسیار قابل اندازه گیری است. هنگام اجرای یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا رادیویی، نمی دانید که چند نفر آن را شنیده اند یا چند درصد از فروش جدید شما از آن پلتفرم ها به دست می آید. با این حال، دیجیتال مارکتینگ به شما اجازه می دهد تا شفافیت کاملی را با بینش داده های بلادرنگ انجام دهید که دقیقاً به شما نشان می دهد چه تعداد از مردم تبلیغ شما را دیده اند، روی آن کلیک کرده و تبدیل به آن شده اند.
مبانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ​

مبانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

سئو ( بهینه سازی موتور جستجو )

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ( شبکه های اجتمایی از جمله ، اینستاگرام و یوتوب )

بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ

تبلیغات کلیکی ( پرداخت به ازای هر کلیک )

چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بسازید

اکنون که اصول استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را درک کرده اید، بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید استراتژی خود را با حداکثر پتانسیل موفقیت بسازید. ما آن را به پنج مرحله ساده تقسیم کرده ایم.

مرحله 1: مطمئن شوید که پایه های دیجیتال شما در جای خود قرار دارند

مرحله 2: اهداف را تعریف کنید

مرحله 3: شخصیت های خریداران را درک کنید

مرحله 4: تمام دارایی های دیجیتال موجود را ارزیابی کنید

مرحله 5: نقشه خود را ترسیم کنید

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار دیجیتال خود هستید تیم نت لند همراهتان خواهد بود ، بهترین تیم طراحی سایت در قزوین و بهترین آموزش طراحی سایت در قزوین را باما تجربه کنید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *